Nyt ilmainen toimitus kaikkiin yli 80€ tilauksiin!
Takuuehdot, vaihto, palautus ja reklamaatio
Takuu
HB-Clothing myöntää kaikille myymilleen tuotteilleen normaalit takuut. Myymissämme tuotteissa noudatamme tavarantoimittajien antamia takuuehtoja.
Oman maahantuontimme tuotteilla on olemassa normaalit takuut. HB-Clothing myöntää maahantuomilleen tuotteille 3kk rajoitetun takuun, joka kattaa valmistus-, materiaali-, ja kokoonpanovirheet. Takuu ei ulotu muiden valmistamien tai maahantuomien tuotteiden käyttöön HB-Clothing:in maahantuomissa tuotteissa.
Tämä takuu on voimassa Suomessa.
Valintansa mukaan maahantuoja veloituksetta vaihtaa tai korjaa virheellisen takuunalaisen tuotteen. Takuun perusteella ei korvata kuljetuskustannuksia, vuokrauskuluja, aiheutuneesta haitasta johtuneita kuluja, eikä muitakaan välillisiä tai välittömiä kustannuksia tai vahinkoja.
Takuu katsotaan alkaneeksi siitä päivästä, kun maahantuoja tai jälleenmyyjä luovuttaa tuotteen kuluttajalle. Tuotteen vaihtaminen uuteen tai vähäinen käyttö eivät pidennä takuuaikaa.
Takuu ei korvaa normaalia kulumista, asianmukaisen huollon puutteesta tai muusta tuotteen virheellisestä käytöstä aiheutuvia vaurioita.
Palautukset
Tilaamillasi tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Voit palauttaa tai vaihtaa tuotteet 14 vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta. Tuotteen täytyy olla käyttämätön. Älä lähetä tuotteita kunnes olet saanut vastauksen asiakaspalvelustamme.
Palautuksessa vähennämme toimituksen 8.90 pautettavasta määrästä. Vaihdossa toimitat tuotteen meille, maksamma uuden tuotteen lähetyksen.
Reklamaatiot
Mikäli huomaatte, että saamanne tuote on väärä tai se on viallinen, ilmoittakaa siitä välittömästi, kuitenkin viimeistään 7 päivän aikana HB-Clothing:ille.
Helpoin tapa on lähettää reklamaatio osoitteeseen info@bulldesign.fi. Ilmoita reklamaatiossa nimesi, tilauksen numero ja selvitys viasta. Voit myös laittaa mukaan kuvan viallisesta tuotteesta. Käsittelemme reklamaation mahdollisimman nopeasti, viimeistään kahtena seuraavana työpäivänä.
Väärän tai viallisen toimituksen mahdollisesta palauttamisesta annamme ohjeet erikseen, kun olemme ensin saaneet reklamaatioilmoituksenne. Sovimme jatkotoimenpiteistä tapauskohtaisesti. Otamme teihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti, mutta viimeistään viikon kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksenne.